niedziela, 23 grudnia 2012

Boże Narodzenie tuż, tuż

Dziś będzie nierobótkowo.
To znaczy pracowicie, ale niedziewiarsko.

Jak tam Wasze przygotowania do nadchodzących Świąt?
Czy tak jak u mnie? Co roku mam nadzieję, że przygotowania zacznę już w listopadzie, a w końcu i tak robię wszystko niemal na ostatnią chwilę ;)

Szczególnie pracowitą miałam poprzednią sobotę i niektórymi rzeczami, które stworzyłam, chciałam się tutaj z Wami podzielić. Może choć jednej osobie coś się z tego przyda...? :)

Po pierwsze - pierniki. Mąż sprzątał, a my z dziećmi się opierniczaliśmy ;)
Przepis wrzucałam na samym początku mojego blogowania.
Nie zmienił się ani trochę - proszę się częstować TUTAJ.
Pobawiłam się troszkę kamerą i wyszło mi takie coś:

Po drugie - pachnące stroiki do zwykłych świec.
Kiedyś dostałam od siostry 2 uchwyty do świec wraz z pomysłem.
Od tamtej pory wykorzystuję je co roku.
Te uchwyty, to mniej więcej COŚ TAKIEGO.
Jeden wbiłam w jabłko, a wstążeczką przywiązałam troszkę cynamonu.
Drugi wbiłam w pomarańczę, którą dodatkowo ponabijałam goździkami.
Pachną obłędnie! Szczególnie ten pomarańczowy :)



















Po trzecie - zbudowałam zimowe, gdańskie krzywe wieże ;)
To lampioniki, gdzie za cegiełki robią kostki cukru, a za zaprawę - lukier.
Powstały w kilka minut, ale dają naprawdę fajny efekt.
Niczym budowle z lodu. Ślicznie zdobią stół.
Przypuszczam, że w wirze przygotowań do Bożego Narodzenia będzie mi trudno znaleźć jeszcze czas na coś więcej, niż czytanie Waszych blogów i innych stron.
Dlatego już teraz życzę Wam wszystkim, abyście do Wigilii zdążyli posprzątać wszystkie swoje kąciki oraz swoje serca. A kiedy Święta już nadejdą, aby były dla Was cudownym, wzruszającym czasem. Abyście byli zdrowi i mogli razem ze swoimi najbliższymi cieszyć się wspólnym czasem.
Wspomnijmy też tych bliskich, którzy nie usiądą już z nami do stołu. Również bliską wielu robótkowym blogowiczom Hanię, która przegrała walkę z nowotworem w poprzednią niedzielę.
Święta Bożego Narodzenia spędzamy przeważnie rodzinnie i wesoło. Cieszmy się tym, co mamy.

Korzystając z okazji dziękuję też Wam wszystkim, którzy odwiedzacie mój zawoalkowany zakamarek sieci.
Szczególnie tym, którzy zostawiają komentarze. One zachęcają do działania jak nic innego na świecie :)
Dziękuję też tym, których blogi i strony odwiedzam. Budzicie mój podziw i jesteście nieustającym źródłem pomysłów.
Raz jeszcze z całego serca życzę Wam zdrowych i szczęśliwych Świąt Bożego Narodzenia!


15 komentarzy:

  1. pięknie przygotowałaś się do Świąt!
    dziękuję za życzenia i wiele dobrych słów od Ciebie.
    Ja również życzę Świąt cudownych, rodzinnych i zdrowych!
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowych i wesołych Świąt!
    Uroczo u Ciebie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo zdrowia, radości i miłości na Święta i cały Nadchodzący Rok.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są Twoje dekoracje świąteczne i bardzo pomysłowe!Mam zamiar jutro napisać życzenia , ale jakbym nie zdążyła to spokojnych i udanych świąt życzę Tobie i całej Rodzinie!

    OdpowiedzUsuń
  5. A Kochana i piękny film nakręciłaś!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozdrawiam świątecznie - piękne ozdoby i smakowite pierniczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdy pierwsza gwiazdka na niebie zabłyśnie, Niech Cię aniołek ode mnie uściśnie. Na wigilijnym stole opłatek położy i w moim imieniu życzenia Ci złoży.

    OdpowiedzUsuń
  8. Radosnych Świąt oraz pomyślności w Nowym Roku życzę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Alicjo, życzę Ci wspaniałych, ciepłych i radosnych Świąt oraz spełnienia wszystkich marzeń w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  10. Błogosławionych Świąt i dużo miłości w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowych, spokojnych, radosnych Świąt Bożego Narodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęśliwego Nowego Roku!
      Wielu pomysłów na nowe robótki oraz czasu na ich realizację :)

      Usuń
  12. Merry★* 。 • ˚ ˚ ˛ ˚ ˛ •
    •。★Christmas★ 。* 。
    ° 。 ° ˛˚˛ * _Π_____*。*˚
    ˚ ˛ •˛•˚ */______/~\。˚ ˚ ˛
    ˚ ˛ •˛• ˚ | 田田 |門|

    OdpowiedzUsuń
  13. Teraz dopiero obejrzałam filmik o pieczeniu pierniczków! Super to zrobiłaś Alicjo, aż mi zapachniało! Siła sugestii jest jednak wielka ;)
    No a przy okazji... zauważyłam, że nie masz rękawic w kuchni! ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna każdemu, kto podzieli się swoimi wrażeniami, emocjami...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...