niedziela, 23 grudnia 2012

Boże Narodzenie tuż, tuż

Dziś będzie nierobótkowo.
To znaczy pracowicie, ale niedziewiarsko.

Jak tam Wasze przygotowania do nadchodzących Świąt?
Czy tak jak u mnie? Co roku mam nadzieję, że przygotowania zacznę już w listopadzie, a w końcu i tak robię wszystko niemal na ostatnią chwilę ;)

Szczególnie pracowitą miałam poprzednią sobotę i niektórymi rzeczami, które stworzyłam, chciałam się tutaj z Wami podzielić. Może choć jednej osobie coś się z tego przyda...? :)

Po pierwsze - pierniki. Mąż sprzątał, a my z dziećmi się opierniczaliśmy ;)
Przepis wrzucałam na samym początku mojego blogowania.
Nie zmienił się ani trochę - proszę się częstować TUTAJ.
Pobawiłam się troszkę kamerą i wyszło mi takie coś:

Po drugie - pachnące stroiki do zwykłych świec.
Kiedyś dostałam od siostry 2 uchwyty do świec wraz z pomysłem.
Od tamtej pory wykorzystuję je co roku.
Te uchwyty, to mniej więcej COŚ TAKIEGO.
Jeden wbiłam w jabłko, a wstążeczką przywiązałam troszkę cynamonu.
Drugi wbiłam w pomarańczę, którą dodatkowo ponabijałam goździkami.
Pachną obłędnie! Szczególnie ten pomarańczowy :)



















Po trzecie - zbudowałam zimowe, gdańskie krzywe wieże ;)
To lampioniki, gdzie za cegiełki robią kostki cukru, a za zaprawę - lukier.
Powstały w kilka minut, ale dają naprawdę fajny efekt.
Niczym budowle z lodu. Ślicznie zdobią stół.
Przypuszczam, że w wirze przygotowań do Bożego Narodzenia będzie mi trudno znaleźć jeszcze czas na coś więcej, niż czytanie Waszych blogów i innych stron.
Dlatego już teraz życzę Wam wszystkim, abyście do Wigilii zdążyli posprzątać wszystkie swoje kąciki oraz swoje serca. A kiedy Święta już nadejdą, aby były dla Was cudownym, wzruszającym czasem. Abyście byli zdrowi i mogli razem ze swoimi najbliższymi cieszyć się wspólnym czasem.
Wspomnijmy też tych bliskich, którzy nie usiądą już z nami do stołu. Również bliską wielu robótkowym blogowiczom Hanię, która przegrała walkę z nowotworem w poprzednią niedzielę.
Święta Bożego Narodzenia spędzamy przeważnie rodzinnie i wesoło. Cieszmy się tym, co mamy.

Korzystając z okazji dziękuję też Wam wszystkim, którzy odwiedzacie mój zawoalkowany zakamarek sieci.
Szczególnie tym, którzy zostawiają komentarze. One zachęcają do działania jak nic innego na świecie :)
Dziękuję też tym, których blogi i strony odwiedzam. Budzicie mój podziw i jesteście nieustającym źródłem pomysłów.
Raz jeszcze z całego serca życzę Wam zdrowych i szczęśliwych Świąt Bożego Narodzenia!


17 komentarzy:

  1. pięknie przygotowałaś się do Świąt!
    dziękuję za życzenia i wiele dobrych słów od Ciebie.
    Ja również życzę Świąt cudownych, rodzinnych i zdrowych!
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowych i wesołych Świąt!
    Uroczo u Ciebie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo zdrowia, radości i miłości na Święta i cały Nadchodzący Rok.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są Twoje dekoracje świąteczne i bardzo pomysłowe!Mam zamiar jutro napisać życzenia , ale jakbym nie zdążyła to spokojnych i udanych świąt życzę Tobie i całej Rodzinie!

    OdpowiedzUsuń
  5. A Kochana i piękny film nakręciłaś!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozdrawiam świątecznie - piękne ozdoby i smakowite pierniczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdy pierwsza gwiazdka na niebie zabłyśnie, Niech Cię aniołek ode mnie uściśnie. Na wigilijnym stole opłatek położy i w moim imieniu życzenia Ci złoży.

    OdpowiedzUsuń
  8. Radosnych Świąt oraz pomyślności w Nowym Roku życzę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Alicjo, życzę Ci wspaniałych, ciepłych i radosnych Świąt oraz spełnienia wszystkich marzeń w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak niewiele nam potrzeba,
    by przytulić się do nieba.
    Zdrowia, szczęścia, bliskich blisko
    i miłości ponad wszystko.
    WESOŁYCH ŚWIĄT

    OdpowiedzUsuń
  11. Błogosławionych Świąt i dużo miłości w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niech magiczna noc Wigilijnego Wieczoru
    Przyniesie Ci spokój i radość.
    Niech każda chwila Świąt Bożego Narodzenia
    Żyje własnym pięknem,
    Najpiękniejszych Świąt Bożego Narodzenia
    Niech spełniają się wszystkie Twe marzenia.
    Ula

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdrowych, spokojnych, radosnych Świąt Bożego Narodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęśliwego Nowego Roku!
      Wielu pomysłów na nowe robótki oraz czasu na ich realizację :)

      Usuń
  14. Merry★* 。 • ˚ ˚ ˛ ˚ ˛ •
    •。★Christmas★ 。* 。
    ° 。 ° ˛˚˛ * _Π_____*。*˚
    ˚ ˛ •˛•˚ */______/~\。˚ ˚ ˛
    ˚ ˛ •˛• ˚ | 田田 |門|

    OdpowiedzUsuń
  15. Teraz dopiero obejrzałam filmik o pieczeniu pierniczków! Super to zrobiłaś Alicjo, aż mi zapachniało! Siła sugestii jest jednak wielka ;)
    No a przy okazji... zauważyłam, że nie masz rękawic w kuchni! ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna każdemu, kto podzieli się swoimi wrażeniami, emocjami...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...