środa, 13 listopada 2013

Grafit, a kocham go niczym diamenty :)

Ponad 2 miesiące temu zachorowałam na Sierra Summer Lace Wrap Cardigan.
Martwiłam się, czy zdążę go zrobić przed rozwiązaniem, ale udało się :)
Tylko jakoś nie mogłam wziąć się za fotki...
W ciąży wyglądałam w nim jak prawdziwa słonica.
Teraz, miesiąc po porodzie, też nie jest dużo lepiej, ale jak długo mogę czekać z tym, żeby się Wam wreszcie pochwalić? ;)

W porównaniu do oryginalnego wzoru sweter robiłam nieco inaczej.
Dziergałam go od góry do dołu, przody w poprzek, niczego nie zszywałam.
Włóczkę wybrałam bardzo cieplutką, dlatego postanowiłam zrobić sweter nieco dłuższy, aby mi służył przez cały okres jesienno-zimowo-wiosenny dbając o ciepło bardzo starannie.
Również przody zrobiłam dłuższe, dodałam guziki i mały paseczek, aby móc go zapiąć, by przody się nie rozchodziły.
Muszę przyznać, że grzeje lepiej, niż niejedna kurtka.
Włóczka: Alpaca Mix Dropsa w kolorze antracytowym (grafitowym) nr 0506. Potrzebowałam prawie 13 motków.
Druty: nr 2,5.










72 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Aniu, bardzo Ci dziękuję za tak miły komplement!

      Usuń
  2. Brawo!!!! prezentuje się przepięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też chcę taki ;-) Ala jak Ty to robisz, Trójka dzieci, mąż, kot a Ty jeszcze dziergasz... muszę przyjechać do Ciebie na kurs organizacji życia domowego ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawka - kotuchna jest na wakacjach w Luboniu, więc luuuz ;)

      Usuń
  4. Cudowny! Ja coś zbliżonego zrobiłam dla siebie na szydełku, więc zupełnie rozumiem uwielbienie podobnego sweterka :) Bardzo powoli dzierga się kolejny sweterek tego fasonu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic dziwnego, że powoli :)
      Spodziewałam się, że będzie z nim dużo roboty, ale w trakcie pracy dopiero doceniłam ogrom tego fasonu!

      Usuń
  5. Śliczny :) Mi się nawet bardziej podoba zapięty bo cenię praktyczność i ciepełko ;) a jak widzę sweter, który się nie zapina to zaraz mi się zimno robi ;D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ala, Ty na jakąś taką bardziej małoletnią tu wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ła... kolejny cudny komplement. Dziękuję! :)
      Staram się dostosować do wieku męża oraz dzieci ;)

      Usuń
  7. Sliczny! Super! Dobrze, Alicjo , ze zrobilas! Jak ja bede robic, to zaraz do Ciebie pisze!
    Pozdrawiam cieplutko Ciebie i cala rodzinke!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      I zapraszam :)
      I odwzajemniam pozdrowienia :D

      Usuń
  8. Przepiekny I cudownie sie w nimprezentujesz, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny i na pewno cieplutki. Nosić można na wiele spodsobów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę bardzo ciepły i praktyczny.
      Polecam :)

      Usuń
  10. Super! Tak wygląda młoda mama miesiąc po porodzie? Jak to zrobiłaś? Prześlicznie Ci w tym "diamenciku" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tajemnica tkwi chyba w dobrych fotkach i korzystnych kolorach, bo w figurze nie... ;)

      Usuń
  11. Gratuluje dzidziusia!!!! figure w miesiac po porodzie masz rewelacyjna! buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. zapomnialam napisac, ze sweter sliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liza, dzięki za wszystkie miłe słowa :*

      Usuń
  13. Cudny diamencik! Wyglądasz w nim kwitnąco :o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, bean!
      Bo ja naprawdę czuję się teraz kwitnąco :)
      Niedospana, z pozostałością nadwagi, ale co tam.
      Jestem bardzo, bardzo szczęśliwa! :D

      Usuń
  14. Suuuper! I sweter i Ty w nim :) Macieżyństwo wyjątkowo Ci służy - po prostu kwitniesz :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, czuję się bardzo szczęśliwa :)
      Dziękuję!

      Usuń
  15. Pięknie wyglądasz więc o co come on?:) Pozdrowionka dla Mamusi i Dzieciątka!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny i dobrze, że cieplutki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dobrze, dobrze.
      W ostatnich dniach szczególnie to doceniam :)

      Usuń
  17. Śliczny sweter, uwielbiam takie :D To niemożliwe, żeby ręcznie takie coś wydziergać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      Jak teraz na niego patrzę, to też się zastanawiam, czy to możliwe ;P

      Usuń
  18. Wspaniały sweterek! Idealny. Wszystko mi się w nim podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi miło... Dziękuję!
      Szczerze mówiąc gdybym miała się do czegoś przyczepić, to przyczepiłabym się do tego, że trochę ta włóczka podgryza. Na szczęście nie sposób nosić go na gołe plecy ;)

      Usuń
  19. piękny sweterek,naprawdę świetnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  20. Alicjo, wyglądasz bosko!
    Sweterek rewelacyjny, włóczka i kolor cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna kobieta w fantastycznym swetrze :) Bomba!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniale wyglądasz. Tylko pozazdrościć formy (i swetra).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Forma jest taka sobie, a sweter potrafisz sobie stworzyć co najmniej tak samo ładny, więc do dzieła :D

      Usuń
  23. Łał - pozostaje bez słów

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny! :) i bardzo daleko Ci do słonia! ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ufff... z dnia na dzień jakby było lepiej.
      Tylko z doświadczenia wiem i boję się tego momentu, kiedy za chwilę ta tendencja się zatrzyma ;)

      Usuń
  25. Świetny,lubię takie.Pozdrawiam,I :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Alu wyglądasz prześlicznie a szczególnie w tym sweterku.
    wystraszyłam się po przeczytaniu pierwszej linijki wpisu ale takie choroby to ja też lubię i tylko takich Ci życzę.
    sweterek jest cudny i ten kolor też jak najbardziej trafiony ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, kolor ma wiele zalet :)
      A co do takich chorób, to życzenia odwzajemniam z największą przyjemnością :)

      Usuń
  27. Bardzo fajny !!! Taki do otulenia!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda!
      Przody ma zrobione jakby x2, dzięki czemu skutecznie ochraniam wrażliwe ze względu na karmienie okolice ;)

      Usuń
  28. Ojjj sama bym się w taki ubrała :) Piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uchomisiu kochana, polecam bardzo, polecam! :)
      I cieplutko Cię pozdrawiam!

      Usuń
  29. Kochana mięsiąc po porodzie wyglądasz za.... no cudownie :)) sweterek jest śliczny :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  30. ale śliczny! wygląda na naprawdę ciepły :) i bardzo Ci w nim do twarzy :) pozdrawiam Was gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  31. Super sweterek. Śliczny kolor, bardzo ładny fason i co najważniejsze widać, że cieplutki
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie Alutku wyglądasz, i tylko słonia nie widzę ;-) Sweterek uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniale wyglądasz :-) I wspaniałe dzieło, jest świetny i na pewno cieplutki!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję trzeciej pociechy, sweter jest piękny i bardzo elegancki. Pewnie tez wygodny , taki z tych co maja szanse stac się ulubionym , niezbędnym

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy25/3/14 14:06

    Zazdroszczę talentu, ja to tylko umiem zrobić jajecznicę (jeśli chodzi o gotowanie), i przyszyć guzik (jeśli chodzi o szycie). Taki sweter to straszie wysoki poziom. No nie, jeszcze dobrze wypelniam pit 38 online Ale to już inna bajka.

    OdpowiedzUsuń
  36. Nadzwyczaj interesujące miejsce oraz świetnie czyta się twoje wpisy :) Oczekuję na kolejne a także zapraszam do siebie na moją strone internetową - prawdopodobnie jeszcze nie raz do Ciebie wpadne przeczytać twoje teksty ;-)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna każdemu, kto podzieli się swoimi wrażeniami, emocjami...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...