wtorek, 18 stycznia 2011

Kwadracik

Tym razem wstawiam obiecany wzorek od Pani Marii.
Chciałabym zachęcić wszystkich, którzy jeszcze tego nie robili, do podjęcia próby zmierzenia się z tym wzorkiem. To mój ulubiony motyw. Pani Maria ma go z jakiejś japońskiej książki. Podkreśla, że można z nim trochę pokombinować. Łącząc środki na różne sposoby można osiągnąć 2-3 różne efekty. Sama jeszcze nie próbowałam. Uwielbiam go w tej pierwotnej postaci. Jest taki drobny, misterny, gęsty, ale delikatny. No ale kiedyś chyba należałoby spróbować nowych rozwiązań, nieprawdaż?

Robiąc Aidą 20 stosuję po 6 słupków w każdym odcinku między pikotkami. Robiąc nicią metalizowaną Madeira zwiększam tę liczbę do 10, a i tak rozmiar wyrobu jest mniejszy.
Powodzenia :)

24 komentarze:

  1. Zgodnie z życzeniem, piszę. Świetny pomysł z tymi zawieszkami zamiast kwiatów, które zwiędną z czasem i jeszcze kłopot, bo trzeba im wodę zmieniać w wazonie. Kwadracik też interesujący, już się za niego biorę. Stałe wyrazy podziwu dla Ciebie, że masz chęć i czas dzielenia się z nami swoimi frywolnymi (frywolitkowymi, żebym nie została żle zrozumiana)dziełami. Cieszę się, że dostaję wiadomości od Ciebie. Serdecznie pozdrawiam prababcia Danusia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie pamiętam jak trafiłam na Twojego bloga, ale gwarantuję, że zajrzę tutaj jeszcze wiele razy. Pewnego dnia skorzystam z lekcji koralikowej :) pozdrawiam Magda-Szczepcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, Z wielką przyjemnością przejrzałam Twojego bloga.I zapewniam, że będe tu częstym gościem, zwłaszcza, gdy odkryłam kursik koralikowy :) Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy5/6/13 14:09

    Witam pięknie .Podoba mi się japoński kwadracik . Proszę o wskazówkę ,czy jest łączenie pikotem drugiego kółeczka z pierwszym i trzecim ? Pozdrawiam serdecznie, Mysia .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, Mysiu.
      Kółeczka są łączone tylko pikotkami na wierzchołkach.

      Usuń
  5. Chciałabym się przymierzyć do tego pięknego wzoru, ale się boję, że nie dam rady. Serduszko z Twoją rozpiską wyszło mi pięknie, więc może to będzie kolejne wyzwanie. Pozdrawiam Alicjo serdecznie. Lubię tu zaglądać, bo tworzysz piękne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna każdemu, kto podzieli się swoimi wrażeniami, emocjami...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...