poniedziałek, 14 marca 2011

Komplecik na pomoc

Pisałam ostatnio o Panu Witoldzie z Lutowisk.
Wzruszyły mnie Ata i Maryna, które aktywnie włączyły się do pomocy.
Moja pomoc jest mniej aktywna, ale bardzo szczera.
Wyplotłam czym prędzej frywolitkowy komplecik i przekazałam na rzecz pomocy Panu Witoldowi.


Aukcja u Maryny dobiegła końca.

Komplecik mojej produkcji nie znalazł dotąd nowej właścicielki. Dzieło Maryny jednak znalazło kontynuatorki wśród innych blogerek. Tak też między innymi zrobiła Bietas, która ogłosiła akcję "Ziarnko do ziarnka". Poprosiłam ją, żeby umieściła informację, o tym kompleciku. Mam nadzieję, że się zgodzi.

A teraz słów kilka o kompleciku mojej produkcji:
Materiał: Madeira Chiara nr 20, kolor nr 551 = pudrowy róż
Dodatkowo perełki Gutermann. W przypadku kolczyków wplecione podwójnie, żeby kolczyki wyglądały równie atrakcyjnie z obu stron, a w przypadku bransoletki wplecione tylko z jednej strony robótki, żeby ładnie układała się na ręce "nosicielki".

Moje indywidualne wrażenia z pracy z tymi materiałami:

  • nici Chiara - podobnie jak przy pisance nr 3, kiedy zetknęłąm się z tymi nićmi po raz pierwszy. Nić jest cudownie gładka, taka jedwabiście-atłasowo miła, fajnie się nią pracuje, ale efekt trochę zbyt miękki jak na mój gust, pomimo naprawdę ściśle zaciąganych kółeczek. No ale kolor - marzenie :) Naprawdę piękny jest ten róż - nie róż.
  • perełki Gutermann - jestem załamana! Dotąd działałam z koralikami szklanymi Gutermann 1mm i byłam zachwycona. Żadne inne szklane, z którymi miałam do czynienia, po prostu się nie umywały. Tymczasem perełki są beznadziejne. Dziurki są tak małe, że szydełko 0,5 mm nie wchodzi. W niektórych koralikach farba perłowa wystaje zaschnięta z dziurek. Wybierając lepsze koraliki wiele trzeba odrzucić. Jednym słowem - jestem pewna, że więcej ich nie kupię.
No i jeszcze dla zainteresowanych schemat tych kolczyków - oczywiście do wykorzystania również w bransoletce. Szczerze mówiąc podpatrzyłam go kiedyś u Karmelka, tylko wtedy jeszcze nie miałam pojęcia jak się za to zabrać. Dojrzałam do tego dopiero niedawno. Karmelek wrabia tam dodatkowo rewelacyjne listeczki, ale dla mnie to wyższa szkoła jazdy. Póki co nie wychodzą mi dość równo, żeby je pokazywać publicznie ;)




30 komentarzy:

  1. Dziękuję woalko :-))
    Dobrze, że sa na tym świecie ludzie, którym nie jest obojętny los innych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny komplet!! Jestem pewna, że szybko znajdzie swojego właściciela!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne sa te Twoje frywolitki,ja jakos sie ich nie moge nauczyc,pozdrawiam

    www.jewellerybijou.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny, dziękuję za miłe słowa.
    Komplet jakoś na razie amatorów nie znajduje w sieci. Chyba będę musiała poszukać innych sposobów zamiany go na pieniądze, które wspomogą poszkodowanego mieszkańca Bieszczad.
    Jewellery Bijou, mam w głowie pomysł, który powinien Ci pomóc. Już wkrótce przerobię go na realny projekt, daj mi proszę jeszcze chwilkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. woalka, komplecik jest śliczny!!!
    dziękuje także za schemacik kolczyków, bo jakoś nie wpadłam na to by robić "ciągiem" ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Woalko, a poczemu to zdjęcie takie małe? Nie mogę nosa w robótkę wsadzić, a wygląda bardzo zachęcająco dla mojego nosa. :D
    Gutermanowych koralików nie lubię. Też mi nie podeszły.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bean, tak nie cierpię chowania nitek, że co się da przerabiam na model "jednym ciągiem" ;)

    Koroneczko, mam ostatnio problem ze wstawianiem fotek na blogerze. A to nie pojawiają się miniatury, a to z powiększaniem jest kłopot... Najwyraźniej i tym razem tak jest. Spróbuję to edytować i poprawić, a czy się uda...?

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie udało się. Pierwsza fotka w poście za każdym razem nie daje się powiększyć :/ Wrzuciłam więc ją w nieco większym rozmiarze.

    OdpowiedzUsuń
  9. O, teraz już lepiej! No to teraz oby szybko znalazł się nabywca na ten śliczny komplecik. :)
    A blogspotowi to może klapsa trzeba dać, żeby Cię słuchał? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czuję, że coś fajnego supłasz :o)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna każdemu, kto podzieli się swoimi wrażeniami, emocjami...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...