sobota, 15 stycznia 2011

Znowu prezenty

Tym razem obdarowaną będzie Stacey - ciemnoskóra artystka mieszkająca na Wyspach Kanaryjskich.

Pierwsze kolczyki są w kolorze białym. Materiał: Aida nr 20 i białe, szklane koraliki 1 mm.
To mój ulubiony wzór biżuteryjny. Dostałam go kiedyś od wspaniałej Pani Marii, która jest jedną z moich mistrzyń frywolitkowych.


Drugie są w kolorze ecru (również Aida 20) ze szklanymi koralikami w kolorze złotym. Wzorek jest nieco wzbogaconą wersją kolczyków prezentowanych poprzednio - dołożyłam dodatkową "obwódkę". Efekt jest trochę "serwetkowy", ale myślę, że mają swój urok.


Mam nadzieję, że obdarowana zechce wystąpić w roli modelki, i że będę mogła pokazać Wam na tym blogu jej zdjęcia w tychże kolczykach.

Postaram się też skontaktować z Panią Marią i uzyskać jej zgodę na opublikowanie tutaj mojego ulubionego wzorku, więc jeśli ktoś jest zainteresowany, to proszę o odrobinę cierpliwości...

1 komentarz:

  1. Kwadratowe kolczyki są naprawdę śliczne, ale tu zachwyciłaś mnie kołami!!! Wyglądają pięknie i bardzo chętnie zobaczę, jak się prezentują na modelce :-) Trzymam kciuki, żeby się zgodziła na umieszczenie zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna każdemu, kto podzieli się swoimi wrażeniami, emocjami...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...