czwartek, 6 września 2012

Praca, praca...

Witam Was po całkiem długiej przerwie.
Stęskniłam się już za Wami.
Czas wracać z tych blogowych wakacji :)
Ostatnio wszystko dookoła mówiło mi, że już najwyższy czas tutaj wracać.
Dziś bańka pękła i jestem!

Przyznam Wam się, że ponad 12 lat pracuję w dużej korporacji, która od pewnego czasu maszeruje pod flagą Orange. Kiedy dziś weszłam do jednej z naszych lokalizacji i zobaczyłam jak została ozdobiona "poczekalnia", to pyszczydło uśmiechnęło mi się od ucha do ucha :)
Zobaczcie sami:


Od jutra postaram się zacząć pokazywać swoje małe, robótkowe zaległości wakacyjne.
____________________________________________

Korzystając z okazji poskarżę się na Bloggera.
Około 2-3 tygodnie miałam problem z komentowaniem postów na innych blogach prowadzonych na Blogspocie. Z klucza wszystkie moje komentarze znikały i lądowały w spamie.
Jestem pewna, że w skrzynkach spamowych na wielu Waszych blogach moje komentarze ciągle czekają na ułaskawienie... ;)
W każdym razie od wczoraj jest już wreszcie OK. Mam nadzieję, że problem nie wróci i będę mogła komentować Wasze posty do woli bez wycieczek do Waszych śmieci ;)


15 komentarzy:

  1. Rozumiem, że każdą wolną chwilę spędzasz na tym fotelu z robótką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, w mojej lokalizacji nie ma takiego fajnego, pomarańczowego fotela... ;)

      Usuń
  2. Orangowi mówię zdecydowane NIE!!!! czekam z utęsknieniem na koniec umowy i tyle mnie będą wąchać po 10 latach wiernej i płatnej służby!!
    Nawet fotelikiem z robótkami mnie nie skuszą. Mowy nie ma!!

    Sprawdziłam spam - u mnie Ciebie nie ma.
    Pokazuj koniecznie, co ostatnio zdziałałaś, bo ciekawość mnie podgryza okrutnie :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Moniko, dlaczego taki rzetelny, uczciwy klient może chcieć zrezygnować z naszych usług???
      Jestem tylko trybikiem w tej korporacyjnej machinie, w zupełnie innej części organizacji, ale nie mogę tak tej sprawy zostawić.
      Koniecznie muszę przekazać Pani sprawę do Wydziału Utrzymania.
      Proszę spodziewać się wielu telefonów w celu zaproponowania Pani oferty nie do odrzucenia ;P

      Usuń
    2. Pani Alicjo! Chyba przestanę Panią lubić! :-PP ;-DD

      Usuń
    3. No truuudno...
      Ostatnio bujam się z rezygnacją z Cyfrą+ i od setek rozmów utrzymaniowych pada mi na mózg ;)

      Usuń
  3. No w końcu Jesteś! Z orange ,poprzednio idea ,jestem od początku i jakoś nie narzekam. Zastanawiam się nad nową umową:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło się rozmawia z zadowolonym klientem.
      Zwłaszcza na tematy robótkowe :)))

      Usuń
  4. Fajny kącik:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno ten jest w Gdańsku.
      Ciekawe, czy w innych miastach też coś takiego przyozdobili obrazkiem z robótką?

      Usuń
  5. Zawsze wiedziałam, że to świat nie nadąża za nami, a nie że my jesteśmy niedzisiejsze. Buziak. PS: zmuszam się żeby się nie przetrenować, ale to trudne kiedy Teściówka odciąża mnie przy dzieciach dostaję skrzydeł...

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że już wróciłaś i będziesz pokazywać swoje świetne dzieła :o)

    OdpowiedzUsuń
  7. Welcome back! I am one of your newer followers. The knitting corner looks very nice : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Korporacja oswojona. Hi, hi! :)

    Co do komentarzy, to nie wiem, czy przypadkiem nie przeszło na mnie, bo od kilku dni wpisuję komentarze w kilku miejscach, ale ich tam nie ma. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby nie!
      To był bardzo wkurzający feler Bloggera.
      W sumie niewyjaśniony.
      Na szczęście się naprawił.

      Od tamtej pory systematycznie sprawdzam swoją skrzynkę spamową, ale na szczęście do mnie nikt tam bez powodu nie wpada.

      Usuń

Jestem wdzięczna każdemu, kto podzieli się swoimi wrażeniami, emocjami...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...