środa, 6 czerwca 2012

Srebrna kolia

Jednak zrobiłam przerwę w supłaniu frywolitkowej serwetki Renulka.
Nie dlatego, że mam jej dość. O nie! Mój zapał rośnie im bliżej mam do końca :)

Ale czekała mnie wizyta u cioci i postanowiłam zrobić dla niej coś własnoręcznie.

Chwyciłam więc za czółenko ze srebrną nitką (Madeira Metallic) i dobrałam metalowe koraliczki "ryżowe" (no name).
Wzorek prosty w robocie, a dzięki doborowi błyszczących materiałów w rezultacie daje efekt - jak mówi reklama - "de lux".


Dla chętnych rozpiska:


Udanego długiego weekendu wszystkim życzę!

A kibicom wielu cudownych emocji dzięki Mistrzostwom Euro!!!
Nasze dzieci już nie mogą się doczekać:



27 komentarzy:

  1. Piękna rzecz myślę, że ciocia będzie bardzo zadowolona:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i odwzajemniam pozdrowienia :)

      Usuń
  2. Piękna! Zainspirowałaś mnie, bo wzór wbił mi się w pamięć. Mam nadzieję, ze będziesz na kolejnym spotkaniu w Gdańsku. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Janeczko kochana, niestety nie będę.
      Na początku lipca mamy smutną rocznicę i chcę być wtedy z rodziną.
      Ale ciągle pamiętam, że od teściów mam do Ciebie bliżej, więc może coś się uda wykombinować :)

      Usuń
  3. Śliczny naszyjnik (kolia). Trzeba uważnie się przyjrzeć pierwszemu zdjęciu,bo aż nie do wiary,że to frywolitka! Bardziej wygląda na jubilerską robotę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha :) Cudowny komplement! Dziękuję!!!
      Metalizowana nitka czyni cuda :)
      Niezwykle trudno to jednak pokazać na fotkach.
      Kilka kolorów tła dobierałam zanim udało się wydobyć na zdjęciach srebrny kolor.

      Usuń
  4. Witam naszyjnik piękny :-)
    Mam prośbę czy mogłabym dostać adres sklepu lub link w którym kupujesz koraliki gutermanna?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drobne koraliki Gutermann kupowałam w Świecie Haftu:
      http://www.swiathaftu.pl/Koraliki_drobne.11702.html

      Usuń
    2. Dziekuję Bardzo :-)
      Od dłuższego czasu przygladam się Twoim dziełom i jestem pod wrażeniem.
      Frywolitka jest pieknym wytworem pracy rąk ludzkich - pracochłonna ale efekt super :-)
      Własnie kompletuję cześci składowe na wianuszek - wedłóg Twojego projektu :-)
      Pozdrawiam

      Usuń
    3. Nie ma za co.
      Sprawiasz mi ogromną przyjemność i słowami i planami :)

      Usuń
  5. Piękny ten naszyjnik. Wzorek prościutki, a dzięki dodaniu koralików elegancki. Jak zwykle piękno tkwi w prostocie. Jestem pod wrażeniem. Kolejna śliczna praca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam pogratulować wspaniałych kibiców. Z takim dopingiem na pewno wygramy.

      Usuń
  6. cudownie wygląda ten naszyjnik oj cudownie :))) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja nowa( raczej już cioci)kolia wygląda na łatwą do zrobienia. Myślę,że niedługo skorzystam ze schemaciku!!! A chłopaki super kibice!

    OdpowiedzUsuń
  8. kolia jest świetna, niestety rozpiska tu mi nie pomoże bo pojęcia nie mam jak się do tego wziąść ;):)
    kibice pierwsza klasa :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana w pierwszej kolejności pozachwycam się kibicami, a naszyjnik rewelacyjny, tak prosty i tak efektowny.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała kolia.
    I cudowni kibice.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. .. i tu dowód na to że i proste wzory robią piękne wrażenie,,
    śliczna kolia,
    kibice w całej okazałości,
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny naszyjnik!
    też lubię ten wzór ale do tej pory robiłam z równych kółeczek bransoletki i obróżki i właśnie miałam popróbować jaką zrobić różnicę w wielkości kółeczek, żeby się ładnie układało, a tu proszę u Ciebie gotowa rozpiska.
    Dzięki! zaraz zaczynam supłać
    Kibiców masz super!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, tylko zwróć uwagę, że dobralam długie koraliki.
      Im koraliki będą krótsze, tym mniej słupków trzeba będzie dodać.
      Miłej pracy :)

      Usuń
  13. AAAAACH! Piękny!!!! 'ukłon-i-szacun' ;o)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo piękna praca;-)
    Zapraszam na konkurs Moje Zaplecze otwarty na moim blogu
    www.mojakoralikowapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. piekny...super..cudny...i zachwycajacy..niby prosty a taki elegancki...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękno drzemie w prostocie, a Dzieciaki wyglądają świetnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Teuvo Kuvat- Teuvo Images Finland visited this blog. Come and visit my blog . You should also tell your friends to my blog Teuvo Vehkalahti Finland

    OdpowiedzUsuń
  18. witam piękny naszyjnik nie moge oczu oderwac gratulacje
    zapraszam również na mój blog
    koralikowewariacje.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna! Pierwszy raz tu trafiłam i bede częstym gościem :) tym bardziej ze frywolitki to też moja pasją :) a u Ciebie jest co podziwiać

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna każdemu, kto podzieli się swoimi wrażeniami, emocjami...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...