wtorek, 8 listopada 2011

Ceramika Koroneczki

Przypuszczam, że 99% czytujących mojego bloga doskonale zna Anię - Koroneczkę, jej blogi i twórczość wszelaką. Jestem do bólu zakochana we frywolitkach Ani. Ale wiecie jak to jest - frywolitki próbuję wydłubać sama ;) A ceramika, to zupełnie inna bajka. No i poszalałam... :)
Najpierw skusił mnie listeczek. Jak już zdecydowałam się go kupić, to za jedną przesyłką postanowiłam wziąć też krzyżyk, który zachwycił mnie wcześniej. A jak otworzyłam przesyłkę, to okazało się, że Ania dodała w niespodziewanej promocji przepiękne, delikatne serduszko :)




Teraz stroję się w te skarby i serdecznie polecam ceramiczne wyroby Ani. Choć Ania robi całkiem udane zdjęcia, to jej wyroby są piękniejsze i wdzięczniejsze, niż widać to na fotkach. Nie mogę się nimi nacieszyć! Jak widać - nasza mała Sroczka również :)

4 komentarze:

  1. Piękne wyroby (ale te już znam), piękna Modelka, ale Sroczka napiękniejsza - Szymcio pozdrawia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Yyyyyyyyyy, zawstydziłam się lekko. :)))
    Ale nawet nie wiesz, jak mi miło widzieć Twoją buzię i moją biżuterię na Tobie. A "sroczki" to pilnuj, bo Ci ją jeszcze jaki książę na koniu wykradnie. Urocza jest!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sylwka, mam wielką nadzieję, że kiedyś i wyroby i purpurową teraz "modelkę" ze sroczką będziecie mogli z Szymusiem poznać na żywo :)

    Koroneczko, naprawdę całą przyjemność po mojej stronie. No... może część przyjemności jest też po stronie zachwyconej Iguni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Alicjo pieknie wygladasz. Fryzurka naprawde swietna :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna każdemu, kto podzieli się swoimi wrażeniami, emocjami...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...