poniedziałek, 31 stycznia 2011

Wyróżnienie

Mój blog dostał wyróżnienie od BIETY.
Bardzo dziękuję, to miłe uczucie zostać wyróżnionym. Tym bardziej trochę mi niezręcznie...
Zasady przyznawania i przekazywania tej nagrody kolejnym osobom opisane są na blogu Biety. Choć informację o wyróżnieniu znalazłam już w miniony piątek, to kilka dni łamałam się jak postąpić. Dziś zdecydowałam. Żeby być w zgodzie ze swoim sumieniem nie mogę dotrzymać tych zasad. A właściwie jednej - nie jestem w stanie wyróżnić tylko 10 blogów. Regularnie śledzę znacznie więcej, a prawie każdego dnia znajduję nowy, który mnie zachwyca swoją treścią. Dlatego też przepraszam, jeżeli takim postępowaniem sprawiam komuś przykrość, ale pisząc bloga cały czas chcę pozostać sobą...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna każdemu, kto podzieli się swoimi wrażeniami, emocjami...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...